Unity is een energieke Girlband van 4 meiden, Naomi, Demi, Maud en Jayda. Nadat ze doorgebroken waren met hun succes […]
Lees verderZij hebben vaak een grote groep volgers die interesse hebben in het onderwerp waar de influencers een autoriteit zijn en daarmee zijn ze van grote waarde voor merken. Wanneer een influencer een post maakt waarin hij of zij een positieve review geeft over een product dan krijgt dit een product een positieve lading.
Case
Voor een pop-up store in Amsterdam voor het merk Essence cosmetica werd HappyLifePR ingeschakeld om dit event te promoten en tot in de puntjes te verzorgen. Hiervoor werden de eerste dag influencers uitgenodigd om alvast de nieuwe productlijnen te beoordelen en alle nieuwe producten te proberen. Hierna werd de winkel opengesteld voor het grote publiek.
Concept
Om de influencers een extra boost te geven met materiaal voor hun volgers werd Viday gevraagd om een Video Booth in te richten.
Wij maakten een korte film van maximaal 10 seconden waarin de influencers zelf een leuk gebaar mochten maken. In het kader bewegen doodles die de film dimensie en dynamiek geven. Wens was dat de film nagenoeg direct ter beschikking zou zijn voor de influencers, zodat de plaatsing op de social media platforms met een druk op de knop gerealiseerd werd.
Productie
Viday prepareerde de set en video layers en projecten waarmee wij de mogelijkheid creëerden om de achtergrond ‘on spot’ te kunnen kiezen.
Een andere wens was dat wij de set ter plaatse opbouwde op een ruimte van 2,5 bij 2,5 meter.
Dit bericht bekijken op Instagram
Resultaat
De influencers kwamen nieuwsgierig als zij zijn, bij de Video Booth. Er werd enthousiast gereageerd op het concept. De video werd direct doorgestuurd zodat er een directe upload naar Instagram kon plaatsvinden. De video’s werden in grote getalen gedeeld en geliked door de volgers van de influencers.
Viday heeft met veel enthousiasme samengewerkt met HappyLife PR.
Unity is een energieke Girlband van 4 meiden, Naomi, Demi, Maud en Jayda. Nadat ze doorgebroken waren met hun succes […]
Lees verderPas daarna buigen wij ons over het script en het storyboard. Zo’n gedegen voorbereiding leidt tot een efficiënte en soepele […]
Lees verderWaarom is videomarketing zo efficiënt? De internetgebruiker is met filmpjes gemakkelijker te boeien en te informeren. Het is een krachtig […]
Lees verder