Case – Spex in the city

VOA vroeg aan Viday om de winnaar van de prijs ‘Q-Starter van het jaar’ uit te lichten door middel van een belevende promotiefilm voor het bedrijf.

Rosalie Geelhoed

Spex in the city in ondernemend Alphen aan den Rijn

Concept: Om ‘Spex in the city’ voor het voetlicht te brengen werd Viday gevraagd om een “dynamische en hippe” bedrijfsfilm te maken waarin de belangrijkste kwaliteiten en specialiteiten van Spex naar voren komen.

Productie: Viday heeft een ontzettend leuke dag gehad waarin we al onze creatieve vrijheid in los konden gooien. Hierdoor hebben we een hele productieve dag gedraaid.

Resultaat: VOA blij.. Gijs van Spex blij.. wij blij !

 


Wellicht vind je dit ook interessant

Webinar Organiseren

Niet alleen tijdens deze Corona tijd is een webinar organiseren een goed plan. Maar in deze tijd van thuiswerken is […]

Lees verder
Video Communicatie in Crisistijd

Keep Calm and Carry On De voorbeelden van effective communicatie in crisistijd zijn eindeloos. In 1939 kwam de Britse overheid […]

Lees verder
Hoe bereik je nieuwe klanten met online marketing?

Waarom is videomarketing zo efficiënt? De internetgebruiker is met filmpjes gemakkelijker te boeien en te informeren. Het is een krachtig […]

Lees verder