Ieder event verdient een goede aftermovie

Bij het Focwa Event vertellen we graag verhalen door de inzet van video en de after movie willen we dezelfde avond wel graag live hebben.

Michel Leseman

En daarover gesproken… een after movie laten maken is een belangrijke keuze in je contentstrategie. Natuurlijk is het belangrijk om een promo te laten maken, vooraf aan je evenement. Echter, de kans dat je after movie wordt gedeeld of wordt voorzien van comments is heel groot.
En dat versterkt de invloed van de after movie die je hebt laten maken enorm. Je moet er alleen even handig mee omgaan, of slim wegzetten. Net hoe je het noemen wilt. Zet je de video op YouTube en embed je de video zoveel mogelijk, zet je het rechtstreeks op de social platforms? Welke tags gebruik je er voor? Welke titel gebruik je, kortom … waarop wil je uiteindelijk gevonden worden. Positieve invloed nemen op de vindbaarheid van jouw video is geen kunstje. Het is pure wetenschap. En ja, oké een beetje ervaring is dan ook wel erg prettig.

Maak het jezelf makkelijk en vraag ons je video te laten maken. En als we dan toch bezig zijn, dan zoeken we toch ook voor je uit hoe we voor jou de beste resultaten bij de video kunnen realiseren?

Wij gaan graag het gesprek met je aan en nemen je mee in de wereld van content strategieën en contentmarketing. Wil je meer weten? Neem dan even contact op.

De case hieronder vinden wij ook erg leuk om met je te delen

“Dat niets te gek is en Viday geen uitdaging uit de weg gaat, daarvan is het project FOCWA een mooi voorbeeld!”

Case: FOCWA Vroeg Viday om een drietal testimonials en een aftermovie en serie foto’s te maken.
Het FOCWA congres lag daaraan ten grondslag. ‘On the spot’ werden opnames en de edit gemaakt om aan het eind te vertonen en op YouTube en LinkedIn te plaatsen.

Concept: Testimonials waarin duidelijk wordt hoe FOCWA haar leden helpt met het versoepelen van afhandeling in het primaire proces en hulp bij speciale zaken van schadeherstel. Een aantal leden werden bezocht en gevraagd naar de ervaringen die zij hebben met de nieuwe ontwikkelingen die FOCWA doormaakt. De testimonials werden ingezet op het FOCWA event en korte quotes werden ook gebruikt voor de after movie.

Productie: Viday is een aantal dagen op pad geweest naar schadeherstel bedrijven in heel Nederland vooraf aan het congres. Bij het FOCWA event is een grote crew van Viday van begin tot eind aanwezig geweest om alle beelden en foto’s te verzorgen en het realiseren van de real-time edit.

Resultaat: Een aftermovie die dezelfde avond afspeelt voor een grote zaal met de bezoekers en kon worden gelanceerd op de relevante media kanalen. En drie testimonials die zeer goed ontvangen werden. Een prestigieus project, waar FOCWA maar ook wij vol trots op terugkijken!

Productie in opdracht van VRHL


Wellicht vind je dit ook interessant

Webinar Organiseren

Niet alleen tijdens deze Corona tijd is een webinar organiseren een goed plan. Maar in deze tijd van thuiswerken is […]

Lees verder
Video Communicatie in Crisistijd

Keep Calm and Carry On De voorbeelden van effective communicatie in crisistijd zijn eindeloos. In 1939 kwam de Britse overheid […]

Lees verder
Hoe bereik je nieuwe klanten met online marketing?

Waarom is videomarketing zo efficiënt? De internetgebruiker is met filmpjes gemakkelijker te boeien en te informeren. Het is een krachtig […]

Lees verder