Rabo PinPin – Case

Case: Een korte video als aanjager van de campagne, waarin duidelijk wordt dat team Rabo en PinPin er zin in hebben en je uitnodigen.

Jaap Langhout

Concept: PinPin is wat minder sportief, maar dat maakt helemaal niets uit. Iedereen is meer dan welkom bij de Rabo Family Obstacle Run. En dat hebben we graag in beeld gebracht.

Productie: Tijdens een prachtige dag in mei, aan de randen van de Zegerplas, draaiden we met team Rabo en PinPin geweldige content. Het enthousiasme van de teamleden en de tomeloze inzet van PinPin hebben natuurlijk een grote bijdrage daaraan geleverd.

Resultaat: Een toffe video, die ingezet wordt op de landingspage van Rabobank Groene Hart Noord en op de social media kanalen om deelnemers uit te nodigen om extra start tickets te winnen en de Rabo Family Obstacle Run, samen met Rabo PinPin te gaan lopen.


Wellicht vind je dit ook interessant

Webinar Organiseren

Niet alleen tijdens deze Corona tijd is een webinar organiseren een goed plan. Maar in deze tijd van thuiswerken is […]

Lees verder
Video Communicatie in Crisistijd

Keep Calm and Carry On De voorbeelden van effective communicatie in crisistijd zijn eindeloos. In 1939 kwam de Britse overheid […]

Lees verder
Hoe bereik je nieuwe klanten met online marketing?

Waarom is videomarketing zo efficiĆ«nt? De internetgebruiker is met filmpjes gemakkelijker te boeien en te informeren. Het is een krachtig […]

Lees verder